رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در دیدار با دانشجویان بسیجی روحیه انقلابی را تاثیرگذار در اقدام فرهنگی عمیق دانست.

برای امنیت و استقرار این نظام اسلامی خون هزاران شهید جاری شده است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  حبیبی  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه افزون بر برشمردن اهمیت و نقش بسیج در همه آحاد جامعه بویژه در دانشگاه که نوعی همیار و کمک دهنده به سیستم مدیریتی دانشگاه دانست، گفت: یکی از بهترین جلسات دیدار های اخیر من همین دیدار با جوانان بسیجی و دانشجو است که با دیدن چهره ی پر از نیروی جوانی شما عزیزان، سراسر انرژی و نشاط بر روح و جسم مستولی می شود.

وی گفت: برای امنیت و استقرار این نظام اسلامی خون هزاران شهید در قبل و در دوران دفاع مقدس جاری شده است  تا امروز ما در کمال آرامش زندگی کنیم، می توان گفت برای صندلی هر مدیر در این کشور به ارزش هفتاد شهید جانفشانی شده است و این مسئولیت و پاسداری از این خون های پاک را نشان می دهد که باید همواره مد نظر قرار دهیم.

حبیبی   گفت: قدر داشته های خود را بدانیم هر کس در هر نقشی که در این دانشگاه دارد اعم از دانشجو، کارمند و استاد در قبال وظیفه و جایگاه خود مسئول و پاسخگو است، چه خوب که این نقش ها در کنار هم با همدلی، همکاری و تشریک مساعی برای اعتلای اهداف متعالی دانشگاه قرار دهیم.

 

انتهای پیام/ز

 

می توانیم با روحیه انقلابی تاثیر فرهنگی عمیق داشته باشیم

 

برچسب ها: جوانان ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.